AZLAN Shah Kamaruzaman Dari ONEXOX TKKR SAG Lakar Sejarah





TAHNIAH kepada saudara Azlan Shah Kamarulzaman dari pasukan ONEXOX TKKR SAG yang mencipta sejarah buat julung kali muncul juara untuk kategori ASB1000 Kejohanan Asia Road Racing (ARRC) di Litar Antarabangsa Sepang hari ini.

Pelumba negara yang beraksi bersama pasukan ONEXOX TKKR SAG Racing itu juga melakar sejarah selaku pelumba pertama memenangi kategori baru itu yang diperkenalkan pada musim ini.

Seluruh warga ONEXOX dan warga Malaysia bangga tatkala lagu #NEGARAKU berkumandang di Litar Sepang. Moga rider Malaysia dan jenama telco Malaysia terus mengharumkan nama Malaysia di persada antarabangsa.

 #XOXMalaysia


Dapatkan segera simkad ONEXOX prepaid untuk lebih penjimatan dan lebih keuntungan dengan hanya RM10 sahaja.

Hanya RM10.00 Sahaja

(Ringgit Malaysia Sepuluh Sahaja)
PERCUMA POSTAGE!!

Bayaran hanya sekali seumur hidup untuk dapatkan tempoh sah yang panjang dan penjimatan luar biasa!





Klik Di Sini Untuk Tempahan


Nesh

Admin | Authorized ONEXOX Dealer

Narul Erwan Shah merupakan Online Marketing Strategist dan bekerja melalui dua medium utama iaitu Online dan Offline. Beliau akan berdepan dengan pelanggan melalui medium tersebut untuk membantu semua pengedar Onexox mencapai apa yang diimpikan dalam bisnes Onexox. Beliau turut menghasilkan beberapa produk digital dan produk terbaru beliau iaitu SKRIP PEMASARAN SUPERHERO ONEXOX telah banyak membantu ramai usahawan ONEXOX mencapai income bergaya sebagai pengedar Onexox.