Pelan Friends and Family ONEXOX

Anda kerap berhubung dengan beberapa orang tertentu?


Jika YA, maka pelan ini sudah pasti lebih menjimatkan kredit anda seminima yang mungkin. Menerusi pelan Friends and Family (FnF) ini, anda boleh menambah 10 nombor telefon yang sering anda hubungi tanpa mengira TELCO apa yang digunakan termasuk nombor telefon rumah (talian tetap)! Tiada telco lain yang menawarkan panggilan jimat Famili & Rakan ke SEMUA RANGKAIAN (termasuk talian tetap). Ya, melalui pelan ini anda boleh menambah apa juga nombor telefon dari TELCO berbeza ke dalam Friends and Family (FnF). Tidak dinafikan, TELCO lain turut ada Pelan "friendz", "activ10" dan sebagainya, namun ianya TERHAD kepada nombor-nombor telefon dalam rangkaian TELCO yang sama sahaja.

Menerusi FnF ONEXOX ini, anda berpeluang untuk menerima kadar panggilan serendah 6 sen per blok panggilan dan SMS serendah 2 sen per SMS.


Bagaimana nak tambah 10 nombor Famili & Rakan dalam nombor telefon Onexox anda?
Sila ikut panduan di bawah

KAEDAH SMS
Sila taip : FnF ADD 010300XXXX dan hantar ke 22111

Nesh

Admin | Authorized ONEXOX Dealer

Narul Erwan Shah merupakan Online Marketing Strategist dan bekerja melalui dua medium utama iaitu Online dan Offline. Beliau akan berdepan dengan pelanggan melalui medium tersebut untuk membantu semua pengedar Onexox mencapai apa yang diimpikan dalam bisnes Onexox. Beliau turut menghasilkan beberapa produk digital dan produk terbaru beliau iaitu SKRIP PEMASARAN SUPERHERO ONEXOX telah banyak membantu ramai usahawan ONEXOX mencapai income bergaya sebagai pengedar Onexox.