Jom! Win a VESPA!!


Aktifkan pelan Data Bulanan ONEXOX anda sekarang. Setiap 1GB yang diaktifkan melalui standard pakej data (bulanan) atau season pass akan melayakkan anda SATU (1) cabutan bertuah.

Kempen Jom! Win a Vespa bermula 06hb September 2017 hingga 05hb November 2017.

*cth: jika anda aktifkan aktifkan 2GB bulanan FAT DATA pada 5/9/2017, anda telah menghabiskan 2GB dalam 2 hari, dan anda aktifkan 5GB bulanan FAT DATA pada 7/9/2017, anda akan mendapat tujuh (7) kemasukan.

Grand Prize : Vespa x 1
Hadiah Mingguan : Baucer Pelancongan Bernilai RM700 x2
Hadiah Harian : Baucer Petrol Bernilai RM50

*Kepada pemenang: Pemenang akan menerima SMS daripada XOX Mobile dan anda boleh mengetahui pemenang yang diumum di XOX Malaysia Facebook https://www.facebook.com/xoxmalaysia/?ref=br_rs

*Jikalau pemenang tidak dapat dihubungi dalam 3 panggilan, pemenang akan hilang kelayakan untuk mendapatkan hadiah.

For more information and T&C, click here:
FAQ: bit.ly/Vespa_FAQ
T&C: bit.ly/Vespa_TnC

#xoxmobile #onexox #vespa #campaign #jomwin #malaysia #inovasiprabayarterki #ONEXOX NAK BAGI VESPA

Nesh

Admin | Authorized ONEXOX Dealer

Narul Erwan Shah merupakan Online Marketing Strategist dan bekerja melalui dua medium utama iaitu Online dan Offline. Beliau akan berdepan dengan pelanggan melalui medium tersebut untuk membantu semua pengedar Onexox mencapai apa yang diimpikan dalam bisnes Onexox. Beliau turut menghasilkan beberapa produk digital dan produk terbaru beliau iaitu SKRIP PEMASARAN SUPERHERO ONEXOX telah banyak membantu ramai usahawan ONEXOX mencapai income bergaya sebagai pengedar Onexox.