Simkad ONEXOX




Adakah anda menghadapi masalah seperti di bawah...
  1. Kredit handphone anda cepat habis? Baru buat call 3 hingga 4 kali, kredit terus habis. 
  2. Anda terpaksa topup prepaid setiap bulan hanya semata-mata untuk aktifkan simkad sedangkan kredit masih banyak.
  3. Simkad yang ada guna sekarang ada sekatan kelajuan ketika anda menggunakan internet. Buka Facebook kadang gambar tak keluar atau tengok video selalu buffering.

Anda Tidak Perlu Lagi Terbeban Dengan Kos Penggunaan Telefon Anda!

Kini semua masalah di atas boleh diselesaikan. Simkad ONEXOX tampil sebagai produk patuh syariah, tidak membebankan pengguna, harga murah, jimat panggilan, mempunyai internet berkelajuan tinggi tanpa sekatan kelajuan, dan pengguna simkad ONEXOX mampu menjana pendapatan pasif tanpa henti! Simkad ONEXOX kini menjadi pilihan nombor 1 rakyat Malaysia.



Mengapakah Simkad ONEXOX Menjadi Pilihan Jutaan Rakyat Malaysia?


SEBAB 1
SIMKAD ONEXOX ADALAH SIMKAD PATUH SYARIAH. ANDA BOLEH GUNAKAN TANPA WAS-WAS.


Pada 9 September 2016, ONEXOX telah menerima Sijil Kepatuhan Shari'ah yang diiktiraf oleh Ustaz Dr. Zaharuddin bin Abdul Rahman selaku Pengerusi Jawatankuasa Shari'ah ONEXOX. Pengiktirafan ini merupakan satu pencapaian ulung ONEXOX dalam industri telekomunikasi dan juga menjadi batu loncatan kepada semua pengedar termasuk pengguna untuk bergerak memasarkan ONEXOX dengan lebih yakin


SEBAB 2
DAPAT PERCUMA KREDIT RM5



Simkad ONEXOX berharga RM10 sahaja. Apabila anda membeli simkad ONEXOX, anda akan menerima percuma kredit bernilai RM5. Anda perlu mengaktifkan nombor ini dengan membuat panggilan berjawab ke mana-mana nombor talian atau buat panggilan selama beberapa saat ke customer service ONEXOX iaitu 12273. Simkad ONEXOX juga telah tersedia potong bagi memudahkan pengguna yang menggunakan simkad bersaiz mikro.

SEBAB 3
BOLEH KEKALKAN NOMBOR LAMA


Melalui MNP (Mobile Number Portability), anda boleh mengekalkan nombor kesayangan anda kepada ONEXOX. Anda tidak lagi perlu risau tentang kemungkinan kenalan tidak dapat menghubungi anda. Kelebihan yang paling ketara apabila anda kekalkan nombor lama kepada talian ONEXOX, anda akan layak lanjutan tempoh SAH aktif sehingga 2tahun 4 bulan secara PERCUMA!


SEBAB 4
INTERNET BERKELAJUAN TINGGI DAN TIADA PAY-PER-USE


Pelan data ONEXOX menyokong hampir semua jenis alat peranti dan telefon pintar. Sila pastikan anda membuat tetapan yang betul. ONEXOX menawarkan pelan data berkelajuan tinggi (tanpa kawalan kelajuan) sehingga 7mbps bagi penggunaan 3G dan terkini labih laju dengan 4G LTE. Dengan ini, semua pengguna simkad ONEXOX bebas melayari internet tanpa gangguan kelajuan. Di ONEXOX juga, tiada internet data 'Pay Per Use'. Sekiranya kuota data telah tamat, maka tiada akses internet pay per use tanpa sengaja seperti telco lain yang akan berlakunya kehilangan kredit anda secara senyap! Jadi, jika kuota telah habis, anda boleh melanggan semula pakej yang sama atau pakej lain, dan tempoh aktif akan diperbaharui dengan tempoh yang baru. Anda dapat apa yang anda bayar pada kelajuan maksimum tanpa had!


SEBAB 5
SEASON PASS (PERKONGSIAN TANPA HAD)




Season Pass adalah produk terbaik ONEXOX di mana setiap pengguna dibenarkan membeli data secara pukal dan boleh kongsikan tanpa had kepada sesiapa sahaja yang menggunakan simkad ONEXOX. Kelebihan Season Pass adalah tempoh sah data, masa berbual dan kuota SMS dalam Season Pass adalah mengikut tempoh sah akaun prabayar anda. Sekiranya tempoh sah prabayar anda sah sehingga 2020, baki Season Pass anda juga sah sehingga 2020! Data, masa berbual dan kuota SMS dalam Season Pass BOLEH DIKONGSI dengan sesiapa shj asalkan mereka menggunakan ONEXOX. Segala tempoh sah data, masa berbual dan SMS yang dikongsikan kepada penerima, ia juga akan mengikut tempoh sah akaun penerima berkenaan. Melalui pakej Season Pass juga, pengguna berpeluang mendapatkan 1GB data dengan harga serendah RM13.75!


SEBAB 6

LANJUTAN TEMPOH SAH PERCUMA SEHINGGA 28 BULAN




MNP (kekalkan nombor lama)

Tawaran ini diberikan istimewa buat semua pengguna ONEXOX yang telah memindahkan nombor kesayangannya ke pelan ONEXOX. Tempoh sah akaun prabayar anda akan dipanjangkan ke 28 bulan dalam tempoh 14 hari selepas pengaktifan simkad dibuat. Untuk MNP, tiada apa-apa syarat dikenakan.


Starter Pack Baru (SP)

Untuk mendapatkan tempoh sah 28 bulan bagi pengguna yang mengguna nombor baru(SP) Onexox, pengguna mesti topup RM50 dalam satu transaksi dan topup mesti dilakukan dalam tempoh 30 hari selepas panggilan pertama berjawab (Activation Call) dibuat.

SEBAB 7
GANJARAN 1800 SMS PERCUMA


Sebagai tanda penghargaan kerana menggunakan simkad ONEXOX, pelanggan setia akan menerima 1800 SMS secara PERCUMA ke sama rangkaian. Setiap bulan anda akan dapat 150 sms selama 12bulan. Jumlah = 1800 SMS. Kuota yang tidak habis akan dibawa ke bulan seterusnya.


SEBAB 8
Pelan Flexi 2 DALAM 1 (PENJIMATAN YANG KETARA)



Dengan pelan fleksi 2 dalam 1 yang unik, ONEXOX menawarkan caj pada kadar murah yang lebih penjimatan pada baki DA dan caj kadar biasa yang berpatutan pada baki MA. Dalam ONEXOX terdapat 2 Akaun Baki Kredit. Iaitu Akaun Dedikasi(DA) dan Akaun Utama(MA). Akaun Dedikasi adalah untuk panggilan dan SMS pada kadar rendah manakala Akaun Utama adalah akaun untuk langgan data internet. Akaun Utama juga boleh digunakan call/sms tetapi pada kadar biasa. Setiap kali panggilan/sms dibuat, akan ditolak dahulu baki dalam DA (kadar rendah). Dan jika baki DA sudah habis, anda boleh topup untuk menikmati kadar jimat ini ATAU boleh juga call/sms seperti biasa tetapi kadar biasa akan ditolak dari akaun MA.

SEBAB 9
10 NOMBOR FRIENDS & FAMILY KE SEMUA RANGKAIAN TELCO!



Tiada di telco lain yang menawarkan panggilan jimat Famili & Rakan ke SEMUA RANGKAIAN (termasuk talian tetap). Kelebihan ini tidak mengira rangkaian telco mana yang famili & rakan kita gunakan. Tiada masalah untuk add nombor mereka sebanyak 10 nombor kesemuanya!Anda boleh aktifkan Plan ini dan menikmati penjimatan 6 sen panggilan setiap 30 saat dan 2 sen sms.Menerusi pelan Friends and Family (FnF), anda juga boleh menambah nombor telefon rumah (talian tetap) sekalipun.Woooow!

SEBAB 10
PANGGILAN SHORT CALL CUMA 5 SEN KE SEMUA RANGKAIAN




Hanya 5 sen sahaja untuk panggilan di bawah 10 saat. Dalam tidak sedar, banyak kita membazir dengan panggilan bawah 10 saat dan dicaj oleh telco lain dengan kadar 1 minit! Kita tidak dapat mengawal panggilan agar tidak termasuk voicemail. Dan apabila termasuk voicemail walaupun 1 atau 2 saat saja, di telco lain kadar caj akan dikenakan caj sebanyak 1 minit. Berbeza dengan simkad ONEXOX, hanya 5 sen sahaja! Sangat Jimat!


SEBAB 11
APPLIKASI SELFCARE ONEXOX UNTUK MEMANTAU PENGGUNAAN TELEFON ANDA SETIAP BULAN



Sebagai pengguna simkad ONEXOX, anda akan dibekalkan dengan akses ke ruangan self-care. Anda boleh muat turun applikasi MyXOX di telefon pintar anda untuk tambah nilai secara online! Bukan itu sahaja, melalui selfcare, anda boleh melihat dan mengemaskini maklumat profil anda, melihat laporan (statement) aktiviti penggunaan simkad seperti jumlah SMS yang telah dihantar beserta kosnya dan juga informasi panggilan yang dibuat, menguruskan langganan pelan internet, menguruskan maklumat Friends and Family (FnF) dan banyak lagi.

SEBAB 12
USER GET USER! PENDAPATAN PASIF JIKA ANDA REKEMEN RAKAN ANDA GUNA SIMKAD ONEXOX.



Setiap pengguna simkad ONEXOX adalah layak untuk program "User Get User" ini. Anda cuma pengguna biasa, dan rekeman/ajak rakan anda beli simkad melalui dealer anda, maka anda akan dapat insentif 6% daripada jumlah topup pengguna yang anda perkenalkan pada dealer anda. Anda cuma rekeman kan saja, segala urusan pengaktifan, pendaftaran dan juga pengeposan adalah dealer anda yang uruskan. Sangat mudah tanpa perlu keluar modal dan pening kepala.. Sebagai contoh anda membawa 10 rakan anda menjadi pengguna ONEXOX dan setiap seorang akan topup RM100 sebulan. Maka, dalam sebulan 10rakan X RM100 = RM1000 Dan komisen anda adalah 6% daripada RM1000 = RM60! Akan akan layak dapat selagi mana anda menjadi pengguna ONEXOX dan selagi mana rakan-rakan anda menjadi pengguna ONEXOX. Bonus akan dibayar pada 16hb berikutnya, dan jika bonus bawah RM50 akan dibayar melalui akaun topup dan jika melebihi RM50, akan dimasukkan ke dalam akaun bank anda!

SEBAB 13
PASIF INCOME 4 HINGGA 5 ANGKA SEBULAN SEBAGAI PENGEDAR ONEXOX



Peluang besar menjana pendapatan 4 atau 5 angka sebulan dengan modal permulaan yang sangat rendah. Sebagai pengedar anda boleh menikmati sumber pendapatan yang luar biasa melalui perkongsian keuntungan syarikat. Tidak perlu premis niaga. Boleh menjalankan perniagaan ONEXOX dari mana-mana lokasi tanpa sebarang masalah.


Dapatkan segera simkad ONEXOX prepaid untuk lebih penjimatan dan lebih keuntungan dengan hanya RM10 sahaja.

Hanya RM10.00 Sahaja

(Ringgit Malaysia Sepuluh Sahaja)

Bayaran hanya sekali seumur hidup untuk dapatkan tempoh sah yang panjang dan penjimatan luar biasa!





Klik Di Sini Untuk Tempahan


Nesh

Admin | Authorized ONEXOX Dealer

Narul Erwan Shah merupakan Online Marketing Strategist dan bekerja melalui dua medium utama iaitu Online dan Offline. Beliau akan berdepan dengan pelanggan melalui medium tersebut untuk membantu semua pengedar Onexox mencapai apa yang diimpikan dalam bisnes Onexox. Beliau turut menghasilkan beberapa produk digital dan produk terbaru beliau iaitu SKRIP PEMASARAN SUPERHERO ONEXOX telah banyak membantu ramai usahawan ONEXOX mencapai income bergaya sebagai pengedar Onexox.