Panduan Login Sahabat (UGU) Onexox






Anda akan dibayar 6% dari nilai topup setiap kali orang yang anda perkenalkan membuat tambah nilai atau topup nombor Onexox di mana-mana tempat sekalipun!

Sebagai contoh, jika orang yang anda perkenalkan topup RM50, anda akan dapat 6% insentif dari nilai topup iaitu bersamaan RM3.00. Ini baru seorang pengguna. Jika anda perkenalkan 10 orang pengguna dan mereka melakukan perkara yang sama iaitu topup RM50 setiap seorang, anda akan dapat RM30. Jika anda perkenalkan 100 orang, dan mereka topup RM50, insentif topup anda bersamaan RM300 sebulan! Wooow! Pendapatan anda ini akan berterusan selagi mana mereka membuat topup.

Dalam perniagaan Onexox, duplikasi pengguna mudah berlaku kerana semua orang mahu mengurangkan kos penggunaan telefon dan mereka mahu penjimatan maksimum. Jadi tugas anda amat mudah untuk ajak rakan-rakan anda guna simkad Onexox.



Panduan Login Sahabat (UGU) Onexox

Sebaik sahaja anda mendaftar sebagai pengguna ONEXOX, anda boleh akses ke login SAHABAT Onesys untuk melakukan perkara-perkara berikut:
  1. Pengumuman rasmi dari HQ Onexox
  2. Kemaskini profil diri
  3. Melihat senarai paparan pengguna UGU yang anda rekemen
  4. Menyemak rekod transaksi tambah nilai UGU
  5. Melihat penyata insentif bulanan yang akan anda terima.

Berikut kami berikan langkah demi langkah panduan bergambar, bagaimana anda boleh daftar akaun SAHABAT (UGU) di Onesys.



LANGKAH 1 : Daftar akaun UGU anda

1. Layari http://onesys.onexox.my/login.php
2. Masukkan nombor telefon Onexox anda
3. Masukkan IC anda
4. Klik Sign Up


LANGKAH 2 : Kemaskini Password

1. Masukkan password baru anda
2. Masukkan sekali lagi password yang sama untuk verifikasi
3. Seterusnya, klik Change Password


LANGKAH 3 : Akad Syariah

Seterusnya, Baca akad syariah dan Klik OK untuk persetujuan dengan akad syariah yang dinyatakan.


LANGKAH 4 : Kemaskini Profil dan Paparan UGU Onesys

Kemaskini profil/maklumat peribadi anda seperti maklumat akaun bank, alamat dan sebagainya. Anda boleh rujuk gambar di atas untuk melihat sebahagian fungsi-fungsi menu dalam Onesys.


Nesh

Admin | Authorized ONEXOX Dealer

Narul Erwan Shah merupakan Online Marketing Strategist dan bekerja melalui dua medium utama iaitu Online dan Offline. Beliau akan berdepan dengan pelanggan melalui medium tersebut untuk membantu semua pengedar Onexox mencapai apa yang diimpikan dalam bisnes Onexox. Beliau turut menghasilkan beberapa produk digital dan produk terbaru beliau iaitu SKRIP PEMASARAN SUPERHERO ONEXOX telah banyak membantu ramai usahawan ONEXOX mencapai income bergaya sebagai pengedar Onexox.